wtorek, 4 grudnia 2012

Moja modelina i akcesoria

Czeeeść!!!
Widziałyście już nowy dział "Gotuj z pasją♥"? Będę pisać tam posty co tydzień. Dzisiaj pokażę Wam moją modelinę i "narzędzia". :-)
1. Moja modelina
Lepię z modeliny Fimo. Kupiłam też modelinę Herlitz w kolorach fluo, ale nie przypadła mi ona do gustu. Trzeba ją długo wygniatać, jest tłusta i na wypiekach pojawiają się białe kropki. Fimo ma bardzo dużo kolorów i nie muszę kupować całego opakowania modeliny, chociaż potrzebuję tylko dwa kolory. Kupuję ją w Empiku (8,99 zł) lub w Gustpolu (7,50 zł).
Strasznie się łamie:-(
2. Gdzie trzymam modelinę?
W dwóch pudełkach. W tym na fotce u góry, a w tym na dole jest...
Hmmm, artystyczny nieład.;-). Nóż mam zwykły stołowy.
3. Lakier
 Lakier na obgryzanie paznokci, niestety. Na zdjęciu wyszedł w żółtym kolorze, ale to butelka jest kolorowa. Jak na razie jeszcze go nie zużyłam.
4. Narzędzia
Narzędzia Fimo. Jestem z nich zadowolona.:-D
4. Gdzie trzymam moje wyroby?
A to moje wszystkie wyroby. Trzymam je w dość dużym pudełku z Castoramy.

Na dzisiaj to tyle.
Podobają Wam się przepisy kulinarne?
Wiktoria♥♥♥

3 komentarze:

  1. Też chciałam takie narzędzia ale są za drogie.
    Ja korzystam z Herlitz i jestem zadowolona. Po prostu trzeba ją odtłuścić i umieć ją wyrabiać. Według mnie fimo jest za drogie. Bardziej opłaca się kupić całe opakowanie za kilka zł i mieć wiele kolorów niż za 18 zł tylko 2 kol... Ale twój wybór :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno narzędzi Fimo można zastąpić innymi przedmiotami np. wykałaczką lub samemu sobie je zrobić. Oszczędność:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, naprawdę bardzo fajne przybory. Też mam taką modelinę :-) Przy okazji to mój blog : http://maja-and-victoria.blogspot.com/ Jeśli możecie proszę wejdźcie na niego i komentujcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń